Főoldal

2011. szeptember 27., kedd

Nyereményjáték- The real one, with gifts :)

Kicsit elcsúsztam a megígért időponttal, de most pótolom és remélem tettszenek is a nyeremények!

A nyeremények:
  • 1. Catrice Perfect adapt korrektor (030 warm beige) + a rózsaszín halálfejes fülbevaló (homemade)
  • 2. Catrice Lip Designer szájceruza és rúzsecset (020 Soft fuchsia) + a gyűrű
  • 3. Miss Sporty Be Connected családból lila szempillaspirál (004 Eye Catching) és folyékony szemhéjpúder (200 sublime) + kék fülbevaló (homemade)
Nos, a fentiek szerint 3 nyertest sorsolok ki. :)
Minden nyeremény teljesen új.

A részvétel feltételei:
  • a blog nyilvános követése, a feliratkozás a webhelyre opcióval
  • a bejegyzés alá komment (pl. melyiket szeretnéd megnyerni)
Jelentkezés határideje: 2011.10.09.

Eredményhirdetés egy újabb bejegyzésben lesz, ahol a kommentben lévő nevet fogom kiírni, aki nyert, küldjön nekem egy e-mailt és megbeszéljük, hogyan juttassam el a nyereményét!

Jelentkezzetek minél többen, hogy a jövőben még több nyereményjáték lehessen! :)

9 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    Én örülnék bármelyiknek!:) Még úgy se nyertem sose!:)
    Amúgy fura, hogy csak ennyi követőd van, pedig tök jó!:) De csak az eleje nehéz:)...nekem is volt blogom, de pont ezért töröltem az ilyen szépségápolásos témakörűt..:)

    VálaszTörlés
  2. Én az elsőre pályázom...közzéteszem a blogomon is, legalább többen láthatják! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm! :)

    Azt hiszem, most mindketten elég esélyesek vagytok bármelyikre! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia. Én a másodikra:P Egyébként lehet meg kéne valahogy csinálnod hogy könnyebben lehessen követni. Legalábbis nekem nem hozza be sose a rendszeres olvasókat az oldal sávban..és lehet sokan inkább nem vesződnek vele:(

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Én az elsőt szeretném megnyerni.:)
    Még sose nyertem semmit.:)Amúgy nálam is van egy nyereményjáték:)
    http://coralinevilag.blogspot.com/
    Köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
  6. Köszi! :)

    Suzanne: tudom, nekem se mindig, frissíteni kell és akkor bejön, de megpróbálom megoldani rendesen.
    Köszi, hogy jelezted!

    Dasha: megnézem akkor! :)

    Sok szerencsét Nektek!

    VálaszTörlés
  7. Szija

    hajnoca3 néven követlek és énis a mádosikat szeretném

    VálaszTörlés
  8. Szia , belle22 néven követlek és az elsőt szeretném. Nálam is van egy nyereményjáték ha gondolod nézz be :)

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Nóra néven követlek és a 3.at szeretném :)

    VálaszTörlés