Főoldal

2011. augusztus 7., vasárnap

Dm- Balea termékek

Sziasztok,

A mai bejegyzésben 3 kedvelt dm termékemet mutatnám meg Nektek.

 Leírás balról jobbra.

1. ebelin sminklemosó kendő
A tartóban 150 darab kendő van. Praktikus visszazárható, utánatölthető. Az utántöltő szintén 150 darabos.
Tartóvak kb. 750 Ft, az utántöltő 400 Ft.

2. Balea kókuszos testvaj. Ez 899 Ft.
Én sokkal jobban szeretem mint egy sima testápolót, mert hamarabb felszívódik és nincs az a ragacsos érzés utána. És szerintem sokkal selymesebbé teszi a bőrt. Van benne csillám is, nyáron napsütésben nagyon jól mutat. :) Az illata isteni.

3. Balea arclemosó gél, radírozó szemcsékkel
Nagyon friss citrusos az illata, a radírozó szemcsék sokkal finomabbak mint a többi fajtában. Gyengéden tisztítja meg az arcbőrt. Az én arcom szerencsére nem túl pattanásos, de ettől tényleg csak ritkán jönnek ki rajtam.
Nagyon sokáig elég. Én heti min. 2 alkalommal használom és már több mint féléve meg van. :)
600-700 Ft körül kapható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése