Főoldal

2011. augusztus 28., vasárnap

Smink vacsihoz (nem otthonra) :D

Általában egy kicsit halványabban a mindennapokban szoktam használni ezt a sminket.
Elég hamar elkészül, és reggelente általában erre van csak időm. :) (bár olyankor a hidratálás ki szokott maradni)
De most kicsit erősebben szerintem étterembe is nagyon elegáns.:D

Elnézést a fotóért. Sajnos egyáltalán nem vagyok fotogén. :) És fényképezni sem tudom előnyösen magam. Ez pech, de hát mit lehet tenni? :)
A alsó képen a használt termékek fotót látjátok:
Először hidratáltam az arcomat az Essence My Skin mattító arckrémével, aztán a szemem alatt használtam a képen már látható Garnier szemkörnyék ápolóját. Miután beszívódtak a bőrömbe, szintén az Essence hármas korrektorával a rózsaszín majd a barna színekkel próbáltam halványítani a karikáimat.(sajnos nem túl sok sikerrel, nem nagyon tünteti el őket semmi), ezután az alapozó ecset segítségével a Maybelline folyékony alapozóval lealapoztam az egész arcom és a nyakamnál is, hogy egyenletes legyen.
Következő lépésben a szemhéjamat alapoztam le a MAC bare study nevű szemhéjalapozójával.(erről már írtam egy korábbi bejegyzésben)
Az Avon ezüst szemceruzával ezután kihúztam az alsó vízvonalamat. Ezután a Sleek Storm nevű palettájából 3 színt használtam. A paletta felső sorának második színével kezdtem, ezzel kifestettem a szemhéjam, majd a mellette lévő barnával a mélyítővonalamnál csináltam egy árnyékot, hogy a tusvonal melyet szintén a palettából a fekete színnel csináltam, még véletlenül se hagyjon nyomot azon a részen. A kép alján látható 3 ecsetet használtam a műveletek elkészítéséhez. Az alsó szempillasorom alatt is végig mentem a feketével.
Ezzel félig kész is volt a szemem, de ezután még a szem alatti rész korrigálásával folytattam. Az Essence másik, folyós korrektorát használtam, jól bedolgoztam a bőrömbe majd még egy réteget tettem fel a L'oreal por állagú korrektorával.
Aztán már csak kifestettem a szempilláimat, a púder ecsettel bepúdereztem az arcom, hogy ne csillogjon.
A púder sorban sorrendben a használat:
A középsővel először,majd az alatta levő Oriflame bronzosítóval kontúroztam az arccsontom alatt, végül a felső Barry M nagyon finom por állagú, igazából színtelen púderével fixáltam az egész sminket. Ez előtt azért még a Miss Rose krémpirosítót is használtam.
Legutoljára az Aden szájfénnyel festettem ki a szám.

Na így leírva jó hosszúra sikerült. :) Talán elég lett volna egy lista a felhasznált termékekről. De most már mindegy. Leírtam. Legközelebb inkább videót csinálok.

Tettszett Nektek ez a smink? Ti mit szoktatok estére/buliba készíteni?
Tudtok valami jó megoldást a karikák hatékony eltüntetésére?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése