Főoldal

2011. október 8., szombat

Még... E.L.F.!


Újabb rendelés történt. :) Már a hét elején megérkezett, de most jutottam odáig, hogy megmutathassam.
A szállítás ismét ingyenes volt és az egyik ecset (stipple brush) pedig ajándék, ezzel az ecsettel még mindig nagyon elégedett vagyok. Már kezdem szégyellni magam, mert csak akcióban rendelek az E.L.F.-től. :D
Az ecsetek rendben vannak, főleg a bambusz, a másik kicsit hullik sajnos.
A szemhéjalapozóról újat nem tudok mondani, rendben van. Igaz most a drágábbat rendeltem a Mineral családból, de nem vettem észre nagy különbséget. :)
És a körömlakkok (Champagne, Mango Madness, Nude), az elsőt ajándékba adtam, szóval azt nem tudom majd megmutatni a körmeimen, de nekem élőben nem is tettszett már annyira mint a weboldalon. A másik két szín viszont nagyon tettszik, azonban nem vagyok teljesen elégedett a lakkok minőségével.
A mangóról máris lesz egy bejegyzésem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése