Főoldal

2011. október 12., szerda

Paris eyeliner

Ezt szintén a Déliben vettem 310 Ft volt. Szóval nem volt egy drága darab.
A legelső tusom ilyen volt 16 éves koromban, nem ez a "márka", ennél az kicsit jobb volt, de ez is megteszi.
Ezzel én mindig szép tusvonalat tudtam húzni és tudok most is. :)
Ha még nem használtatok ilyet és még tanuljátok a tusvonal húzását, akkor szerintem mindenképpen érdemes kipróbálni.

5 ml- Black
A hegye kellően rugalmas, ez könnyebbé teszi a használatát, ezt azért jegyzem meg, mert múltkor vettem egy hasonlót, de annak annyira merev volt a hegye, hogy nem lehetett rendesen használni. Szóval ha ilyesmi tust vesztek, akkor nézzétek meg a hegyét, kicsit nyomkodjátok oda a doboz falához, és csak akkor vegyétek meg, ha eléggé rugalmasnak találjátok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése