Főoldal

2011. október 1., szombat

"Pickel- Break"

Mint korábban már írtam, vagy utaltam rá, kicsit küzdök a kellemetlen foltokkal és egyebekkel az arcomon.

1 hete kb. a Müllerben nézelődtem, mikor megakadt  a szemem a Diaderma egyik termékén. (egyébként még sose hallottam erről a márkáról és más üzletben sem láttam még eddig)
Ez egy kis üvegcse amiben többféle hatóanyagú folyadék van a pattanások ellen. (10ml, kb. 700 forint)
Ami miatt nagyon megtetszett az az, hogy teafaolajat is tartalmaz, amit én nagyon kedvelek. Az illatát is szeretem, és nagyon jó hatásai vannak. Én például a mosógépbe mindig teszek 2-3 cseppet,mert fertőtlenítő hatású, viszont a ruhákban semmilyen formában nem okoz kárt.

Leírás:

A teafaolaj, B5-vitamin, édesgyökér és tüdőzuzmó ereje a pattanások és mitesszerek ellen. 
Tisztítás után szárító hatást fejt ki. Takarékosan, de rendszeresen használjuk.

Tapasztalatok:
1 hétig napi rendszerességgel használtam a problémás területeken. Valóban leszárította a pattanásokat, de csodát ez sem tesz 1-2 napnál előbb. Tehát azonnali segítséget ettől a terméktől sem kapunk, viszont hosszabb távon igen hatékony. Illetve akkor is jó lehet, mikor még csírájában fojtjuk el a pattanásokat.
Azonban mielőtt bárki is megveszi szerintem célszerű beleszagolni, mert ezt az illatot azért sokan nem szeretik, szóval érdemes mérlegelni, mert ha felkened az arcodra legalább fél óráig szagolnod kell, vagy amíg meg nem szokja az orrod az illatát. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése