Főoldal

2011. július 16., szombat

Saját készítésű ékszerek 1.

Sziasztok!

Remek elfoglaltság lehet, ha szabadidőtökben megpróbáltok saját kiegészítőket készíteni.
Szerintem azoknak is jó lehet néha ezzel elütni az időt, akik nem hobbi szinten, vagy akár magasabb szinten foglalkoznak ékszerkészítéssel.
Én is csak alkalom szerűen, ha éppen kedvem van készítgetem őket.
Néhány hónapja kezdtem csak el, de mindig teljesen kikapcsol. :)
Egyáltalán nem nehéz, pihentet és nem túl drágán egyedi és szép darabok születhetnek.
És nyugodt szívvel mondhatjátok, hogy "created by me"! :)
Ajándéknak is nagyon jó, és különleges, hiszen Ti készítettétek a szeretteiteknek.


Ezt a karkötőt én anyukámnak csináltam. Ő választotta a színeket.

Ami kell, az elkészítéshez:
  • emlékező karkötő alap
  • gyöngyök
  • valamilyen anyag a masnihoz
  • hajlítófogó a karkötő végek behajlításához
Ezeket mind be lehet szerezni kreatív boltokban.

Remélem, tetszett ez a bejegyzés és megjött a kedvetek egy hasonló karkötő elkészítéséhez. :)
Ezzel kapcsolatban lesz még folytatás. Teszek fel képet az eszközökről is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése