Főoldal

2011. július 16., szombat

Saját készítésű ékszerek 2.

Sziasztok,

Ezeket is ajándékba készítettem.
A karkötőt az előzőhöz hasonlóan készítettem el, annyival dobtam fel, hogy 3 nagy sárga gyöngyöt fűztem fel, úgy hogy elől legyen mind a 3 sorban 1-1, átlóban elhelyezve. Ahogy fűzitek látni fogjátok hogy mikor kell a plusz gyöngyöt rakni.
A két fülbevalót is ugyanúgy készítettem el.

Ezekhez szükség volt:
  • fülbevaló alapra
  • szerelő pálcára
  • szerelő karikára
  • gyöngyökre
  • kis elválasztó fém díszekre (ezeknek nem tudom a nevét pontosan)
(És eszközökre az összerakáshoz. A következő bejegyzésben, meg mutatom ezeket Nektek.)
Remélem a képeken jól látható, hogy mi is kellett hozzá. :)

Az összerakás folyamata:
A szerelő pálcára felfőztem a gyöngyöket, a pálca végét meghajlítottam oldalra (ez azért szükséges, hogy szép íve legyen majd), ráhajlítottam a szerelőpálca végét a szerelőkarikára. A fülbevaló alap végét kicsit kihajlítottam, hogy rá tudjam tenni a szerelőkarikával a kész fülbevalót, majd visszahajlítottam, rányomkodtam.

És kész is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése