Főoldal

2011. július 17., vasárnap

Szemhéjalapozó (MAC-Bare Study paint pot)

Sziasztok,

Ebben a bejegyzésben a MAC-Bare Study nevű paint pot-val szeretnélek megismertetni Benneteket.:)

Ez az egyetlen termék amit a MAC-ben vásároltam, de csak azért mert sajnos a Mac még drága nekem, pedig hatalmas zacskóval is tudnék tőlük távozni legalább havi egyszer! :)
Régóta kerestem már szemhéjalapozót, így kicsit utána jártam.
A Mac-re nem találtam panaszt, így meg is vásároltam és valóban igaz volt amit olvastam róla.
Csak megerősíthetem, hogy nagyon tartós, ezáltal a rá felvitt szemhéjpúderek is egész nap tartanak. Nem csomósodik, nem gyűlik össze a szemhéj kis ráncaiban.
Önmagában használva is nagyon szép!
Több árnyalatban kapható, de nekem ez tetszett a legjobban. Bár ha lesz rá keret, tuti veszek még egy színt.
Az ára pontosan 5200 Ft volt. Kicsinek tűnik, de nagyon sokáig elég. Komolyan mondom! Szinte mindennap használom és kb. 2 hónapja van meg. Alig fogyott belőle. Remélem ez a képen is látszik.


Remélem tetszett Nektek ez a bejegyzés, ha szemhéjalapozót kerestek szerintem ne keressétek tovább. :)

Azért ennél vannak olcsóbb megoldások is. Az Alverdének is van szemhéjalapozója, az kb. 2000 Ft (tubusos), de arról én hallottam jót is rosszat is, így azt nem mertem megvenni, ezért személyes tapasztalatom nincs róla.
Még a Müllerben láttam hasonló tégelyes szemhéjbázisokat, azok azt hiszem 1700 Ft körül voltak, a márkára már nem emlékszem sajnos. De amint beszereztem egyet belőle megosztom Veletek a tapasztalataimat! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése