Főoldal

2011. szeptember 14., szerda

E.L.F.

Leírás balról jobbra
1. Tinted Moisturizer SFP 15- Rosy Beige
Folyékony korrektor.
Őszintén szólva nem vagyok túlságosan megelégedve vele. A fedése elég gyenge,sokat kell használni belőle, így hamar el is fogy. Ha már eleget felkentem és látszik belőle valami akkor a színe szerintem szép. Állagra elég folyós, kézzel és ecsettel is el lehet dolgozni. Citrusos illata van. Igazából hol tettszik, hol nem.
2. Tone Correcting Concealer- Rosy Beige
Szintén folyékony korrektor, de aplikátorral
A fedésével ennek sem vagyok megelégedve, ugyan az elmondható rá mint az előzőre.
3. Makeup Mist & Set with Aloe, Green Tea, and Vitamins A, C & E
Ez egy smink fixáló permet, illatra kellemes, párszor használtam csak. Igazából nem tudom, hogy valóban tartósabb lett-e tőle a sminkem, mint egyébként lett volna. Ezt még jobban ki kell tapasztalnom és megfigyelnem. :D
4. Eyelid Premer- Sheer (szemhéjalapozó)
Ezzel igazából teljesen elégedett vagyok. A kedvenc továbbra is a MAC, de ez is elég jó, és nem utolsó sorban árban is kedvezőbb. Szóval örülök, hogy nem csak a a MAC szemhéjalapozóját tudom használni, mert így tovább elég lesz. :)
Az aplikátorral szoktam felvinni a szemhéjamra belőle egy kb. fél borsónyi mennyiséget, vagy kevesebbet és azt ujjal eldolgozni egészen a szemöldökömig. Elég sokáig szokott rajtam lenni smink, és nem szokott összeállni a szemem. Ennek szerencsére nincs az a citrusos illata, de különösképp nem is jó illatú.
5. All Over Color Stick- Spotlight (felső)
Nincs vele problémám, jól látszik felkenve. Főleg highlighterként használom a szemöldök csontomnál és néha az arccsontomnál is egy keveset.
6.All Over Cover Stick- Honey (alsó)
Ezt is korrektorként használom. Ennek már jobb a fedése, mint a fent említett kettőnek. A színe is szép. Jól eldolgozható. Inkább ujjal érdemes szerintem, de ecsettel is lehet használni.

A termékeket innen rendeltem: http://eyeslipsface.co.uk/

Remélem hasznos volt Nektek ez a bejegyzés. Feladtam még egy rendelést az E.L.F.-nek, 3 ecsetre.
Ha megérkeztek azokat is megmutatom itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése