Főoldal

2011. szeptember 19., hétfő

Essence körömlakk szárító spray

Kissé félve vettem meg az Essence-nek ezt a termékét, mert attól féltem, hogy semmit sem fog használni.
Nos, azért nem egészen úgy van a valóságban mint amit ráírtak, de majdnem.:)
A leírás szerint miután kilakkoztad a körmöd várni kell 30 másodpercet és 30 centiről le kell fújni a körmöket.
Ez eddig rendben is van így.
Aztán azt írja, hogy express gyorsasággal fog száradni a körömlakk.
De azért legalább 3 percet így is várni kell, hogy tényleg biztonságosan fogdoshassunk bármit is a környezetünkben, viszont akkor tényleg száraz. Nincs az, hogy még el tud kenődni ha nagyon megerőltetjük magunkat, vagy éppen csak hozzáérünk valamihez.
Lehet, hogy csodákat várok ettől a terméktől és azért mondom, hogy nem olyan tökéletes. De mondjuk ha bele gondolok, hogy eddig mennyit vártam amíg megszáradt a lakk és még akkor is állandóan elkentem, meg nem száradt meg mégsem tökéletesen, akkor azt kell mondjam, hogy ez a termék mégis csak kiváló választás, főleg ha valaki hasonló képen gyenge idegzetű, ha a körömlakk száradási idejéről van szó. :) Mondjuk ha 3 rétegben viszek fel lakkot akkor sokkal tovább tart a száradás. Ezt csak kipróbáltam az egyik körmömön. De amúgy a legtöbb lakkból úgy is elég a két rétegű használat, és akkor tökéletes ez a spray, mert nálam nagyságrendekkel lerövidítette a száradási időt az egyes lakkoknál. (Van azért ami rendesen magától is megtud hamar száradni)
Eredetileg a  csepegtetős száradás gyorsítójukat akartam megvenni, de egyik helyen sem volt ahol jártam. Legközelebb majd azt is megveszem és arról is kommentelek.


A termék kb.700 forintba került. (Az árakat sose tudom pontosan megjegyezni.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése