Főoldal

2011. szeptember 17., szombat

Harc a pattanásokkal

Alapból nem szokott nagyon kipattogni az arcom, bár szerintem a zsíros bőr típusba tartozik. Most sem olyan vészes, de az a néhány darab nem akar elmúlni. Ezért kipróbáltam két új terméket, hátha hamarabb megszabadítanak a kellemetlen foltoktól és gyulladásoktól.

Használatközben még kicsit habzik is az arcomon, de nem kell lemosni. A Müllerben lehet kapni, kb. 500 forint. Máshol én még nem láttam ilyet. Nem használom mindennap, néhány óráig érzem a jótékony, tisztább hatást/érzést a bőrömön, nem rosszabb mint más drágább hasonló készítmények.

Ezt a terméket nyilván már sokan láttátok a reklámokban. A Garnier most azzal az újítással győzött meg, hogy feltették ezt a dörzsi fejet. :) Mondjuk, ha jól emlékszem, nem csak tőlük lehet ilyet kapni, vannak még hasonló termékek. Árban nem olyan rossz 1290-ért vettem. Ezt szerintem szinte bárhol be lehet szerezni.
Nagyon kellemes érzés, finoman dörzsöli az arcom, az illata is jó. Érzem, ahogy összehúzódnak a pórusaim, bár a hatása ennek sem érezhető olyan sokáig.

Ti mit használtok? Mik a tapasztalatok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése