Főoldal

2011. szeptember 13., kedd

Kedvenc körömlakkok





Felsorolás balról jobbra:

1. Miss Sporty  Lasting Colour- 320-as szín
2. Miss Sporty Lasting Colour- Sajnos ennek nem tudom a számát, de szép gyöngyház színe van
3. QY- B090
4. Catrice- 050 Moulin Rouge Light (gyönyörű natúr szín)
5. Aden Cosmetics- Pontosan nem tudom. Csodálatos smaragdzöld
6. Catrice- 030 Meet Me At Coral Island
7. Essence Colour&Go- 56 Got a secret
8. Maybelline Colorama- 67 Wonder violet
9. Miss Sporty Lasting Colour- ennek sem tudom pontosan. Csillámos korallos színe van

A kép alján egy Körömlakklemosó tollat láthattok az Avontól.
Szeretem nagyon, mert mindig elrontom a körömlakkozást és ezzel szépen tudom korrigálni a hibákat. Egyetlen negatívum, hogy aceton szaga van. Erre csak azóta gondolok így, mióta megvettem a rózsaszínű körömlakklemosó tollat az Essence-től ( kép felső részén), mert annak szerintem jobb az illata, abban is érezni az acetont, de valami kellemessel megpróbálták elfedni. Viszont az Essence terméke nem olyan jól használható, nem annyira hatékony mint az Avon-é. Árban nagyjából egyforma kategóriába tartoznak.

És végül vetten pár hete az Essence-től egy körömágybőr eltávolító zselét. Amiben én igazából csalódtam, vagy csak nem tudom rendesen használni. :)
Ha van tippetek a helyes használatra, vagy van tapasztalat írjátok meg! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése