Főoldal

2011. szeptember 21., szerda

Új szerzemények- TESZT


A napokban szereztem be ezeket, sminkben még nem volt alkalmam használni őket, de amit előljáróban el tudok mondani róluk az elmondom.

1. Essence Stay all day- Krémes szemhéjfesték 06 Rock Chic
Gyorsan kipróbáltam, felvettem egy keveset belőle az ujjammal és az egész szemhéjamra jutott belőle. Szerintem keményebb mint egy átlagos krémes állagú szemhéjfesték. De nem hinném, hogy ez hátrány, mert szépen el lehet dolgozni.
Szép csillámos sötétszürke árnyalat.

2. Essence I Love stage eyeshadoe base/ szemhéjpúder alap
Szerintem sokkal sűrűbb mint pl. az E.L.F. szemhéjbázis. Egy kicsit pöttyentettem a szemere és azt hittem sok lesz, szóval keveset kell használni belőle. Jól eldolgozható, nekem igazodik a bőrszínemhez is.
Kentem rá egy kis szemhéjpúdert is, úgy közepesen erősíti fel a színt.
Szerintem ez egy jó kis bázis és pl. a MAC-nél jóval inkább megfizethetőbb. 800 Ft volt.

3-4. Manhattan eyeshadow- Passion Pink és Plum Cake
200 Ft/db áron vettem őket, nekem ennél többet nem is igazán érnek. Nem annyira pigmentáltak mint szerettem volna, bár nem szoktam magam olyan erősen festeni. Kicsit többet kell belőlük használni, de alapvetően a színek szépek.

5-6. Alverde Rosegarden arcpirósító stift- 604 Rose Love és 603 Sweet Rose
Örültem mikor megláttam őket egyrészt mert 350 Ft volt darabja és mert csak 2 pirosítóm van ezeken kívül.
De sajnos nem tettek rám jó benyomást. Lehet, hogy nem lámpafénynél kéne tesztelnem őket, de sajnos az arcomon nem igazán látszanak, főleg a világos szín.
Az sem tetszik bennük, hogy csillámosak, állagra túl kemények, nehéz kézzel felvenni őket, szóval szerintem ecsettel is az lehet, eldolgozni sem olyan jó és elég zsíros érzést kelt.
Ennél többért nem igazán érdemes megvenni őket, talán nem is érdemes megvenni.


A képen erősnek látszanak a pirosítók, de hát ugye így nem maradhatnak az arcon, szóval eldolgozva alig látni őket.

Nektek vannak tapasztalatitok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése