Főoldal

2011. szeptember 22., csütörtök

Sleek zsákmány

Tegnap este érkezett meg a rendelésem a Make up Plaza-tól.
Ismét nagyon elégedett vagyok mind a termékekkel, mind pedig a szolgáltatás minőségével.
A csomagomat ingyen szállították ki. Nagyon kedvesek voltak, pedig én kértem tőlük, hogy hadd vehessem át, mert nagyon közel lakom a székhelyükhöz, vagy pedig ha van rá mód akkor legyen ingyenes kiszállítás.
A második verzióban állapodtunk meg. Nem csak kedvesek voltak, de rugalmasak is, a kiszállítás időpontját tekintve! :) És egy kis ajándékot is kaptam pluszban.
Továbbra is ajánlom mindenkinek, hogy bátran rendeljen tőlük! :) itt

És akkor jöjjenek az új szerzemények!


Sleek Caribbean collection- Curacao paletta
A nevek szerintem látszanak a képen is. :)
Csak nagyon kicsit nyúltam bele a festékekbe, de szerintem ebből is látszik, hogy mennyire jól pigmentáltak. Igazán szép, erős és élénk színek vannak benne.
A Sleek-től megszokott kiváló minőséget nyújtja.
A 12 színből 6 fényes és 6 matt.
 Szárazon és nedvesen egyaránt használható.
Legjobban a Bloody Mary és Green Iguana színek tettszenek, de igazából tényleg mind gyönyörű.

 Sleek Pout polish Nude Collection- Bare Minimum
Nagyon tettszenek az ilyen natúr színek és régóta szerettem volna ilyesmit.
Nagyon finom meleg, krémes állaga van, színt nem ad az ajkaknak, éppen csak egy kicsit, pedig reméltem, hogy jobban világosít a számon, hogy szépen igazodjon a bőröm árnyalatához, de inkább csak fényt ad, teltebbnek láttat és ápoló hatású.(avokádó-, jojoba- és édesmandula olaj; A,C,E vitamin)
De ez nem a termék hibája, mivel natúr színű.
Az illata nagyon tettszik. Nem tudom emlékeztek-e még a régi sütibabákra?
Engem pontosan arra emlékeztet és ezzel a gyerek koromra is, szóval ennek igazán örülök.
Mindig szerettem a sütibabák illatát. :)
Anyukám rögtön belemászott mikor kibontottam, szóval esélyem sem volt még vadiújan lefényképezni. :)

Sleek- Luminaire Highlighter korrektor, fénytoll L02
A végén kell kattintgatni mint a tollat, hogy kijöjjön belőle a korrektor.
Halvány illata van és nem is rossz. A fedése egészen jó, de a szeplőim (az a kevés ami van) kilátszik alóla.
Én a saját kis ecset részével nem tudom olyan szépen eldolgozni, szóval az ujjammal és a nem régen vett E.L.F. korrektor ecsettel dolgoztam el.
Elég világos, de mondjuk ez az én bőrömön nem látszik túlságosan. :)

És végül az ajándék.
10 grammos áttetsző tégely
Igazából pont kapóra jött, mert a L'oreal Mineral por állagú korrektorom tégelye elrepedt és engedte is magából a port, szóval a felét átszórtam ebbe. Majd ahogy fogyogat, mindig után töltöm amíg ki nem ürül a törött tartó. Ez is olyan mint a L'oreal-os, van benne 3 adagoló lyukacska.

Ti milyen natúr színű rúzst ajánlanátok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése